dijous, 5 d’agost del 2010

Nivell

Comentari d'en Castells a la reacció del guaperes Mas. El gran líder i en Felip Puig competeixen a veure qui baixa més el nivell.

"Reacció de molt poca categoria. Cosa que acostuma a passar amb el senyor Artur Mas. Faig una reflexió d’una certa alçada. I la reacció és petita, mesquina, tacticista, de pensar en com fer mal a l’adversari polític, de poca categoria política. Em passa moltes vegades amb el senyor Mas, que és un home que cada vegada que té ocasió de demostrar que està a l’alçada, perd l’oportunitat i em decep profundament. Ahir m’hagués pogut dedicar a criticar el senyor Artur Mas... i la llista és llarguíssima. I ell l’únic que fa és tractar de burxar. Senyor Mas, quina poca categoria política que té el senyor Mas. Em decep sempre, només hi veu a l’alçada del seu nas, i aquesta reacció demostra això. M’ha passat sovint amb el senyor Mas: li falta categoria política per estar a l’alçada".