Em diuen que l’expressió collons, dita per mi, a l'últim ple i, per cert, immediatament rectificada, ha ferit la sensibilitat d’una il·lustre regidora.
Aquesta regidora es passa el ple registrant el que fa l’equip del govern (cadascú té el seu hobby), i especialment a un tal Pepe González, que deu ser l’hòstia, ja que és indiferent, mal educat i de baixíssim nivell polític i personal (no sé ni com s’atreveix a mirar-lo, de tan menyspreable que és).
Després fa unes cròniques que són un model d’objectivitat, classe i bon gust. Vaja, periodisme de qualitat, on ha decidit de forma clara i oberta, dedicar-se a la crítica, no ja política, sinó personal.
És una putada que la memòria sigui tan fràgil, i que la senyora regidora sigui tan inculta, ja que renunciar als collons, als conys i altres renecs, en què la nostra llengua és especialment rica, és renunciar a part de la nostra identitat i de la nostra literatura.
Em sorprèn aquesta actitud tan reprimida i tant mústia. Jo crec que és falsa i que forma part del reciclatge identitari a què s’ha sotmès la senyora regidora després de la seva derrota electoral.
Què dirà el pobre Quim Monzó si s’assebenta que volen mutilar la seva principal eina de treball?. De tota manera tampoc ens ha de sorprendre.
Quan algú diu collonades del nivell de: “L’òpera és òpera i així ha de seguir sent” (brillant, no?) tot és possible.
De quina òpera parla? De Monteverdi?, de Mozart?, de Verdi?, de Wagner? o de Penderecki? Fa 400 anys que s’estan escrivint òperes!, ara també. Quina és l’òpera que ha de seguir sent? Quina ximpleria!
També és capaç d’arribar a la sublim cursileria de dir “Don Giovanni destil·la Mozart a cada nota". Doncs sort que no destil·la Rossini o Purcel, perquè seria l’hòstia. Quina "gilipollez"!.
Algun dia ens descobrirà que el teatre s’ha de fer com al temps de Sòfocles (sí, el del segle 4art abans de Crist) i que qualsevol versió o “mise en scène” és un atemptat al bon gust i a la tradició històrica. (Kurosawa al paredón!).
Sabíem que d’economia no en té ni puta idea, que en urbanisme no la toca. Ara veiem pels seus comentaris, (llocs comuns amb visió conservadora, tòpics i sensibilitat cursi), que d’òpera no n'entén gaire més. Un altre dia parlarem de teatre.
... I la veritat és que m’importen una figa les seves opinions.
Aquesta regidora es passa el ple registrant el que fa l’equip del govern (cadascú té el seu hobby), i especialment a un tal Pepe González, que deu ser l’hòstia, ja que és indiferent, mal educat i de baixíssim nivell polític i personal (no sé ni com s’atreveix a mirar-lo, de tan menyspreable que és).
Després fa unes cròniques que són un model d’objectivitat, classe i bon gust. Vaja, periodisme de qualitat, on ha decidit de forma clara i oberta, dedicar-se a la crítica, no ja política, sinó personal.
És una putada que la memòria sigui tan fràgil, i que la senyora regidora sigui tan inculta, ja que renunciar als collons, als conys i altres renecs, en què la nostra llengua és especialment rica, és renunciar a part de la nostra identitat i de la nostra literatura.
Em sorprèn aquesta actitud tan reprimida i tant mústia. Jo crec que és falsa i que forma part del reciclatge identitari a què s’ha sotmès la senyora regidora després de la seva derrota electoral.
Què dirà el pobre Quim Monzó si s’assebenta que volen mutilar la seva principal eina de treball?. De tota manera tampoc ens ha de sorprendre.
Quan algú diu collonades del nivell de: “L’òpera és òpera i així ha de seguir sent” (brillant, no?) tot és possible.
De quina òpera parla? De Monteverdi?, de Mozart?, de Verdi?, de Wagner? o de Penderecki? Fa 400 anys que s’estan escrivint òperes!, ara també. Quina és l’òpera que ha de seguir sent? Quina ximpleria!
També és capaç d’arribar a la sublim cursileria de dir “Don Giovanni destil·la Mozart a cada nota". Doncs sort que no destil·la Rossini o Purcel, perquè seria l’hòstia. Quina "gilipollez"!.
Algun dia ens descobrirà que el teatre s’ha de fer com al temps de Sòfocles (sí, el del segle 4art abans de Crist) i que qualsevol versió o “mise en scène” és un atemptat al bon gust i a la tradició històrica. (Kurosawa al paredón!).
Sabíem que d’economia no en té ni puta idea, que en urbanisme no la toca. Ara veiem pels seus comentaris, (llocs comuns amb visió conservadora, tòpics i sensibilitat cursi), que d’òpera no n'entén gaire més. Un altre dia parlarem de teatre.
... I la veritat és que m’importen una figa les seves opinions.
2 comentaris:
Jajajaja!! Ai, Pepe, quins plens, i quins post-plens més mogudets m'he perdut a l'Ajuntament!! Aquest any no em penso perdre ni un!
A vegades seria preferible que fóssin una mica mes aburrits.
Publica un comentari a l'entrada