dimecres, 2 d’abril del 2008

Bloc de notes

Escriure un bloc de notes no és una cosa massa original, n’hi ha molts i cadascun amb les seves motivacions.
Per què em decideixo a iniciar el meu, en una etapa tan complicada i en la que donar-li una certa continuïtat em suposarà un gran esforç?.
La veritat, en el meu cas, és que tinc ganes de parlar de moltes coses, moltes més de les publicables, i al mateix temps de superar l’estreta realitat de la política local.
Afortunadament hi ha més món, més política, més gent, més amics i afortunadament sempre hi ha la possibilitat de tornar, de trobar-te i fins i tot de disfrutar, (o no tant), de certes actituds massa simplistes o curtes de volada. Sempre, això si, convençut que la Revolució no és un gest grandiloqüent, sinó la suma de les continues revolucions de cada dia.